مصطفی نوروزیه مصطفی نوروزیه
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
پاک شود
مصطفی نوروزیه
 

از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  8:9 عصر
Kasra می‌نویسد:

Disk Cleanup و Defragment دو ابزار کاربردی در نسخه‏های مختلف ویندوز هستند که وظیفه بهینه‏سازی ویندوز و هارددیسک را بر عهده دارند. برای دسترسی به این دو ابزار بایستی بر روی هر درایو راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید و به تب مورد نظر بروید. یا از منوی Start مسیر خاصی را طی کنید. در صورتی که از این دو ابزار به طور مداوم استفاده می‏کنید طی کردن این مسیرها تا حدودی وقت‏گیر است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما بازگو می‏کنیم می‏توانید Disk Cleanup و Defragment را به منوی راست کلیک هر درایو اضافه کنید تا به سادگی و با راست کلیک بر روی درایو مورد نظر در My Computer به این دو ابزار یا یکی از آنها به دلخواه خود دسترسی داشته باشید.



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()


    از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  8:9 عصر
    aref 2 می‌نویسد:

    در این ترفند قصد داریم به معرفی یک کلید ترکیبی ساده اما کاربردی بپردازیم که بسیاری از کاربران از آن بی‏خبرند. با استفاده از این کلید ترکیبی می‏توانید در هر جایی از محیط ویندوز که باشید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به نرم افزار Yahoo Messenger دسترسی داشته باشید. این کار سرعت شما را در هنگام کار با این برنامه بسیار بالا می‏برد.



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()


    از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  8:9 عصر
    Hamzeh_rfj می‌نویسد:

    در حال حاضر یکی از بهترین راه‏های دانلود از اینترنت، دانلود به وسیله Torrent است. از فیلم و موزیک گرفته تا بازی و برنامه در این شبکه وسیع و از طریق سایت های مرجع تورنت یافت می‏گردد (توضیحات کامل در این زمینه را در اینجا بخوانید). در صورتی که در دانلود از تورنت چندان حرفه‏ای نباشید ممکن است از کم بودن سرعت دانلود به این روش گله‏مند باشید. این موضوع علتی دارد؛ کلیه فایل‏های تورنت موجود در سایت‏های مرجع تورنت، سرعت دانلود یکسانی ندارند. ممکن است سرعت دانلود برخی بسیار بالا باشد و سرعت دانلود بعضی دیگر بسیار کند. از جهت دیگر این احتمال وجود دارد که فایل‏‏های موجود در تورنت، غیرمطمئن، دروغین و به اصطلاح Fake باشند. در این ترفند قصد داریم به معرفی نکته‏ای بپردازیم که با اطلاع از آن می‏توانید بهترین لینک موجود جهت دانلود از Torrent را در سایت‏های مرجع بیابید و فایل مذبور را دانلود نمایید. فایلی که سرعت دانلود از آن بالا باشد و خود نیز قابل اطمینان باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()


    از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  8:9 عصر
    Kasra می‌نویسد:

    System Restore ابزاری است که شرکت مایکروسافت با عرضه ویندوز ME در سال 2000، آن را رونمایی کرد. ابزار و قابلیتی خوب که در نسل‏های بعدی ویندوز نیز تکرار شده و پیشرفته‏تر نیز شد. با استفاده از System Restore می‏توان ویندوزی را که به دلیل خاصی دچار مشکل و ایراد شده است را به همان حالت خوب گذشته بازگردانی کرد. این ابزار در حقیقت تنظیمات صحیح ویندوز را به خاطر می‏سپارد و آن را در محلی در هارددیسک برای مواقع اضطراری ذخیره می‏نماید. در ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- نیز شاهد حضور System Restore با مقداری تغییرات هستیم. هسته اصلی System Restore همانی است که در ویندوز XP وجود داشت، اما ساخت یک نقطه بازگردانی (Restore Point) تا حدودی متفاوت از پیش شده است. نقطه بازگردانی زمانی است که ویندوز شما خوب کار می‏کند و شما یک نقطه بازگردانی یا Restore Point می‏سازید که در زمان خرابی ویندوز از آن استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک نقطه بازگردانی در ویندوز 7 بپردازیم.



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()


    از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  8:9 عصر
    Kasra می‌نویسد:

    در صورتی که از نسخه 8 مرورگر Internet Explorer استفاده می‏کنید ممکن است به این مشکل برخورده باشید که مرورگر به طور غیرعادی صفحات اینترنت را کند باز می‏کند. این موضوع به هنگامی که چندین تب را باز کرده‏اید نیز شدت بیشتری می‏گیرد. این مشکل می‏تواند از رجیستر نشدن یکی از فایل‏های هسته‏ای اینترنت اکسپلورر در هنگام نصب ناشی شده باشد. هم اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی ساده جهت حل این مشکل بپردازیم. اگر حس می‏کنید سرعت لود صفحات در IE8 کم است، این ترفند را حتماً آزمایش کنید.



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()

    <      1   2   3      >

     
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    خانه |شناسنامه|ایمیل
     
     
     
     
     
     
    درباره خودم
    مصطفی نوروزیه
    پیوندهای روزانه
    همه چی برای گوشی ,نرم افزار .تم ,اهنگ,هک [13]
    عکس های خفن اما جالب جومونگ و سوسانو بازیگران ایران [42]
    همه چی پول و سیاست [6]
    دانلود اهنگ [30]
    لینک های جذاب [29]
    office 2007 [7]
    عکس از کروبی,میر حسین موسوی ,خاتمی , هاشمی رفسنجانی , احمدینژاد [38]
    نرم افزارهای جدید [17]
    اس ام اس [29]
    [آرشیو(9)]

    لوگوی خودم
    مصطفی نوروزیه
    لوگوی دوستان

    لینک دوستان
    امیر بابایی
    دسته بندی یادداشت ها
    پول[4] . سایت[2] . ایرانسل[2] . کار[2] . کاردانی . کروبی . کلیک . اینترنت . باز کردن با سایت . برق . پروژه . پزشکی کمر سفت کن و سینه . پزشکی کمر سفت کن و سینه کن . سیاست . صدا و سیما . صدا و سیما اخبار . عکس . قوانین . کامپیوتر . گوشی . لیست سیاه گوشی . مجانی . مشغولی . مصاحبه . مقاله . میرحسین موسوی . نرم افزار . هاشمی . وبلاگ . یاهو . تظاهرات و راهپیمایی . توضیح . جزوات درسی و پژوهشی . خط 915و912 . در دسترس نبودن . راحت . رایگان . رفسنجانی . زیر مجموعه . 20.30 . parsiblog . yahoo . احمدی نژاد . اموزش . انتخابات . اهنگ باحال ایرانی . اهنگ های باحال ایرانی .
    آرشیو
    شهریور 1388
    چرت توی پرت نگاه نکن
    سایت انتخاب واحد دانشگاه سما
    کرم سفت کننده کمر و سینه و با سن
    اینترنت رایگان و پولی استفاده با حال
    ارشیو اهنگ
    mp3
    فیلم
    ریجستری
    اس ام اس
    خوش امدید
    نرم افزارهای جدید
    adobe معروف به فتوشاپ 11
    عکس از کروبی,میر حسین موسوی ,خاتمی , هاشمی رفسنجانی , احمدینژاد
    دانلود نرم افزار حسابداری و کاربردی
    office 2007
    اموزش های گام به گام,یادگیری نرم افزار کامپیوتر http سی اس اس ,
    نرم افزار های به روز برای کامپوتر و desktop
    لینک های جذاب
    بازیابی اطلاعات پاک شدRecover my file88
    نرم افزار برای طراحان وب
    صدای استاد شکیبایی
    عکس های خفن اما جالب جومونگ و سوسانو بازیگران ایران
    دانلود اهنگ
    همه چی برای گوشی ,نرم افزار .تم ,اهنگ,هک
    جزوات درسی
    بهترین لینک و عکسها
    یاهو مسنجر بدون محدودیت +هک yahoo +نرم افزار
    نرم افزار بانک پارسیان
    درست کردن لیست سیاه و ترفند گوشی
    اتصال به اینترنت با ایرانسل و کامپوتر
    طالع بینی و با گوشی
    نرم افزار جاوا +lg+nokia+samsung+glx+motorola
    تبدیل موبایل به وبکم
    طرز فیلم گرفتن صدا و سیما از زنان بد حجاب
    اشتراک
     
    طراح قالب
    www.ParsiBlog.com