مصطفی نوروزیه مصطفی نوروزیه
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نسبت دادن گناه [به دوست]، پیک جدایی است . [امام علی علیه السلام]
پاک شود
مصطفی نوروزیه
 

از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  9:6 عصر

 

کلیپ موبایل تقلید مهران مدیری از امیر قلعه نوعی

کلیپ تقلید مهران مدیری از صحنه ای که امیر قلعه نوعی میگه
 " علی .... "
هر دو تصویر پیش همدیگر میکس شدند
size: 1.46 mb



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()


    از: مصطفی نوروزیه  ::  88/6/20 ::  9:6 عصر

     

    نقد فیلم مستند دروغین تخت جمشید

     تختگاه هیچ کس

     بیوگرافی کارشناس مربوطه

     ناصر پورپیرار

    با درود بر تمام کسانی که از تبار اریا و کوروش بزرگ و ایرانیان بزرگ حال که می خواهم این مطلب را در سایت قرار دهم از ناراحتی که شامل دروغ.سیانمایی . فریب که در فیلمی مثل تخت جمشید تختگاه هیچ کس که تلاش در حال نشان دادن  نبودن ساخت و ساز تخت جمشید و نشان دادن ایران فاقد تمدن در قبل هخامنشیان و یا نشان دادن هخامنشیان دست نشانده یهودیان و یا امپرتوری که حتی دارای یک سکه هم نیست که با یک سیانمای که توسط مجری این فیلم که با اقای به اصطلاح کارشناس صحبت می کند ادعا می کند که اصلا تخت جمشید اتش نگرفته و یا نیمه ساخته رها شده است ...

     

    دوستان گرامی من این فیلم را دیدم و از فرط ناراحتی که چرا چنین اشخاصی با فریب دادن خود و دیگران سعی در کم رنگ و حتی بد نشان دادن تمدن ایران عزیزم هستند این اقا که با ژست خودش به سوالات مجری جوان پاسخ می دهد که حتی ادعا می کند دانشگاها و محققان و مردم دنیا با دروغ از تخت جمشید بزرگنمایی کرده اند و برای خودش ادعای استدلال و واقعیت بینی می کند که حتی تخت جمشید از نظر معماری ناقص می داند و ادعایی جالب بر اینکه در زمان خشایار شاه نسل کشی با نام پورین وجود داشته که توسط هخامنشیان صورت گرفته که بخاطر همین نسل کشی تخت جمشید ناقص مانده است من نمی دانم پس اسکندر مقدونی حروم زاده کجای تاریخ بوده که با وحشیگری است بر ایران عزیزم و تخت جمشید تاخت و همه را کشت و تخت جمشید را اتش زد که حتی اثار سوختگی هم در تخت جمشید دیده می شود بعد شمایی که می گویید بعضی از نقوش و کنده کاریهای تخت جمشید ناقص است می خواهید بعد از 2500 سال که چیزی نیست از زیر خاک در امده و باسازی شده است همه چیزهایش سالم باشد یا تخت جمشید و حکومت هخامنشیان را یک قوم وحشی دانسته همیشه در حال جنگ بوده است که حتی ادعا می کند کنده کاریهایی در نقش رستم هم توسط این استادهای برجسته دانشگاه شیکاکو ساخته شده است و اینها همه بزرگنمایی غرب بوده است من می خواهم در جواب این اقا بگویم مگر کنده کنده کاریها و نقوش و سخنان شاهان ایران بر تخت جمشید که به صورت خط میخی بوده است نشان از این داده که در تخت جمشید خشونتی نیست هیچ کس بر کسی ظلم نمی کرده و یا برده داری نبوده همه با مهربانی با هم رفتار می کردند حتی دارای حقوق بوده اند دیگر نشانه های زیبا بر تخت جمشید کهن  خود گواست من نمی دانم که اقا چگونه با حرفهای بیهوده خود سعی بر بد نشان دادن هخامنشیان و تخت جمشید دارد و حتی تمده ایرانی.واقعا نمی دانم که دست نشانده کی بودند که این حرفها را زده است ولی جالب اینجاست که فقط خود را مورد تمسخر قرار داده است واین همه مدارک و دلایل روشن در مقابل همه دنیا نادیده و با یک مشت حرفهای بی دلیل و بی مدرک سعی در بد جلوه داده تخت جمشید هستی که از این هم تعجب می کنم که شخصی در حمایت این اقا گفت بلاخره یکی پیدا شد در مقابل افکار غلط دنیا بایستد واقع متاسفم که اینگونه کسانی با نام کارشناس دروغیی چشم بر روی حقایق می بندد و حرفهای بی دلیل و بی سند می زند ولی واقعا برای این شخص متاسفم که اینگونه یاوه می گوید ولی باید بداند که حرفهایش فقط بدرد خودش می خورد که زیرا ایران در دنیا از نظر تمدن و فرهنگ در دنیا زبان زد عام و خاص است و همگان این حرفها را حرفهای بیهوده که شاید به سفارش کسانی این برنامه ساخته شده است دوستان من از شما تقاضا دارم که این مطلب را در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید و همچنین فیلمی از این مستند دروغین تا باز هم با همت بتوانیم از هویت ایران در مقابل چنین افراد خیانتکار دفاع کنیم دوستان می توانند این فیلم دروغین را که پارت اولش می باشد را از لینکهای زیر دریافت نمایند و همچنین در مقابل این فیلم دروغین فیلمهای فوق العاده زیبای شکوه تخت جمشید و در دامن مهر را با این فیلم دروغین مقایسه کنند .

     

     

    دانلود فیلم دروغین تخت جمشید تخت گاه هیچ کس

    از لینکهای زیر


     

    دانلود پارت اول با حجم 23,0 MB با کیفیت 700 کیلوبایت از لینک غیر مستقیم ( Megaupload )


     

    دانلود پارت اول با حجم 41,8 MB با کیفیت 700 کیلوبایت از لینک غیر مستقیم ( Megaupload )


     

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

     


     

    دانلود دو فیلم مستند فوق العاده زیبا در جواب این فیلم دروغین


     

    ---------------------------------------------


     

    دانلود فیلم شکوه تخت جمشید از لینک صفحه ی زیر


     

    http://www.musicpars.info/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=60


     

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


     

    دانلود فیلم مستند در دامن مهر از لینک صفحه ی زیر


     

    http://www.musicpars.info/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=77

     


    ..............................................................

     

     ناصر پورپیرار

    بیوگرافی و فعالیت های این یاوه گو

    ناصر بناکننده یکی از عناصر حزب توده است که با نام جعلی ناصر پورپیرار از سال 1379 شروع به انتشار کتاب­هایی بی­پایه و اساس علیه تاریخ ایران پیش و پس از اسلام نموده است. وی دارای مدرک دیپلم بوده و هیچ تخصصی درباره تاریخ و باستان شناسی ندارد!

    وی به دلیل کلاهبرداری از حزب توده اخراج شده است و مدتی پس از انقلاب به جرم جاسوسی برای بلوک شرق در زندان به سر برده است. در پرونده درخشان این فرد فرزند کشی خودنمایی می­کند که نمایانگر روح مریضش می­باشد.

    ناصر بناکننده (پورپیرار) نه تنها با تاریخ ایران کینه­توزی مرض گونه دارد بلکه در جای جای کتاب­هایش نتوانسته است عمق نفرت خود را از شیعه پنهان نگهدارد.

    جای بسی تاسف است که برخی آزادی بیان را با آزادی توهین به مردم با فرهنگ ایران، اشتباه گرفته و برای خشنود کردن اربابان صهیونیست خود از هیچ توهینی به مردم ایران رو گردان نیستند.

     

     به عنوان نمونه:

    - نام فارس را بر گرفته از پارس سگ می­داند.

    - وی رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس را با آدم کشان مقایسه کرده و صدام را قهرمان عرب خطاب می­کند!

    - کوروش را که دوست دشمنش به نیکویی یاد کرده­­اند و مفسران عظمای قرآن کریم او را ذوالقرنین قرآن دانسته­اند ، به پیروی از پانعربها، خونخوار معرفی می­کند.

    - پادشاهی هخامنشیان را دست نشانده یهود خطاب می­کند.

    - از روی خواب و خیال می­گوید که پس از داریوش یا خشایارشا! تا زمان صفویه کسی در ایران زندگی نمی­کرده است!!! و تمام مردم ایران را هخامنشیان کشته بوده­اند!!!!! یعنی 2000 سال ایران خالی از سکنه بوده است!

    - پادشاهی اشکانیان را منکر شده و آنها را تعدادی یونانی فرار کرده از دست رومیان ­می­داند!!!

    - پادشاهی ساسانیان را دروغین و ساخته یهود می­داند و می­گوید تمام کتیبه­ها و بناهای آنها را یهودیان ساخته­اند!

    - زرتشت و دین زرتشتی را منکر شده و آنها را ساخته کمپانی هند شرقی می­داند!!!!

    - سلمان فارسی را دروغین دانسته و ساخته یهود می­نامد!!

    - هم زمان با اینکه معتقد است ایران تا زمان صفویه خالی از سکنه بوده است، بیان می­کند که زبان فارسی در دربار سامانیان ساخته شده است!!!!!!!

    - گسترش شعر در زبان فارسی را در نتیجه تلاش یهود برای گسترش ربان فارسی دانسته و معتقد است خدا شعر را حرام کرده است اما مفسران قرآن برای حمایت از یهود آن را پنهان نگهداشته­اند!!!! 

    - مفسران قرآن را در خدمت اهداف یهود می­داند.

    - فردوسی و شاهنامه را جعلی می­نامد.

    - مولوی بلخی را یهودی می­نامد!

    - و در آخرین خطابه جانانه اعلام داشته­اند که حافظ و دیوانش جعلی هستند!!!!

    .

     

    - وی موذیانه با بیان "در سرزمینی که تا 500 سال پس از اسلام، مسجدی هم برای عبادت روزمره نیست، این همه امام زاده از کجا سر برآورده اند و یا امین و مامون در کجای خراسان نماز جمعه به پا می کرده اند، مگر مسلمان نبوده اند؟ (پورپیرار 30/مهر 1385)" حضور و بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان جهان را زیر سوال می­برد!!!

    .

    - بناکننده (پورپیرار) معتقد است که تخت جمشید یک زیگورات ایلامی بوده است!!! و باستان شناسان یهودی به دروغ آنجا را هخامنشی می­نماند. او معتقد است که لوحه­های تخت جمشید که در دانشگاه شیکاگو قرار دارد متعلق به تمدن ایلام است و باستان شناسان یهودی آنها را دزدیده­اند تا مشخص نشود تخت جمشید زیگورات بوده است!!!!!!

    جای تاسف است که افرادی مثل مهندس عباس سلیمی نمین با حمایت بی قید و شرط از چنین فرد وابسته­ای، آب به آسیاب ایران ستیزان ریخته و آبروی خود را به حراج می گذارد.

    مگر ایشان شیعه نیستند که از دشمن شیعه حمایت می کنند؟!

    .

    ایشان با مصاحبه­های مشکوک تلاش دارند به گونه­ای مسئولان را وادار به حمایت از نظرات تفرقه افکنانه پورپیرار کنند. به عنوان نمونه بخوانید.  خوشبختانه مسئولین بخش فرهنگی نظام هوشیار بوده و به مجموعه رفتار او پاسخ منفی نشان داده­اند، که نمود آن در خشم سلیمی نمین از مسئولین سازمان میراث فرهنگی نمودار است.

    نگاهی مختصر به نظرات پورپیرار، به روشنی مریض بودن این فرد را نمایان می­کند ولی نباید ما را از عکس العمل به اعمال هدفمند تفرقه افکنان، منصرف کند.

    در این روزها ناصر بناکننده (پورپیرار) با همکاری چند تن از اعضای گروهک تجزیه طلب پانترک اقدام به مصاحبه­ای کرده که نام آن را فیلم گذاشته است! تا به خیال خود تمدن ایرانی را جعلی معرفی کند.

    اگر چه لازم است دستگاه­های مربوطه نسبت به اقدامات ضد امنیتی این گروهک تجزیه طلب واکنش بایسته نشان دهند، ولی برای روشن شدن ذهن شما و اینکه بدانید نظرات او از چه قماشی است، بخشی از فیلم به اصطلاح تخت گاه هبچکس را برای شما می­گذارم تا عمق بی سوادی و در عین حال کینه توزی این گروهک را درک کنید.

    نکته بامزه اینجاست که دوست گرامی جناب آنتی پورپیرار این یاوه­ی بناکننده (پورپیرار) را با دقت کامل پاسخ داده و مشت محکمی بر دهان ایران ستیزان زده بودند. عجیب است که گروهک تجزیه طلب پانترک با علم به این موضوع این بخش از فیلم را تصحیح نکرده است. صد البته اگر قرار به تصحیح باشد چیزی جز سلام و علیک مصاحبه کننده و مصاحبه شونده باقی نمی­ماند!

     

    این فیلم قرار است با حمایت گروهک تجزیه طلب پانترک و حقوق بگیران موساد در باکو نقش نسخه ایرانی فیلم 300 را بازی کند.

     



     

     

     

     

    © کپی رایت توسط : سایت فرهنگی هنری موزیک پارس (کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به این سایت است.)
    برداشت مطالب فقط با اجازه کتبی و ذکر منبع امکان پذیر است .



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما()


     
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    خانه |شناسنامه|ایمیل
     
     
     
     
     
     
    درباره خودم
    مصطفی نوروزیه
    پیوندهای روزانه
    همه چی برای گوشی ,نرم افزار .تم ,اهنگ,هک [13]
    عکس های خفن اما جالب جومونگ و سوسانو بازیگران ایران [42]
    همه چی پول و سیاست [6]
    دانلود اهنگ [30]
    لینک های جذاب [29]
    office 2007 [7]
    عکس از کروبی,میر حسین موسوی ,خاتمی , هاشمی رفسنجانی , احمدینژاد [38]
    نرم افزارهای جدید [17]
    اس ام اس [29]
    [آرشیو(9)]

    لوگوی خودم
    مصطفی نوروزیه
    لوگوی دوستان

    لینک دوستان
    امیر بابایی
    دسته بندی یادداشت ها
    پول[4] . سایت[2] . ایرانسل[2] . کار[2] . کاردانی . کروبی . کلیک . اینترنت . باز کردن با سایت . برق . پروژه . پزشکی کمر سفت کن و سینه . پزشکی کمر سفت کن و سینه کن . سیاست . صدا و سیما . صدا و سیما اخبار . عکس . قوانین . کامپیوتر . گوشی . لیست سیاه گوشی . مجانی . مشغولی . مصاحبه . مقاله . میرحسین موسوی . نرم افزار . هاشمی . وبلاگ . یاهو . تظاهرات و راهپیمایی . توضیح . جزوات درسی و پژوهشی . خط 915و912 . در دسترس نبودن . راحت . رایگان . رفسنجانی . زیر مجموعه . 20.30 . parsiblog . yahoo . احمدی نژاد . اموزش . انتخابات . اهنگ باحال ایرانی . اهنگ های باحال ایرانی .
    آرشیو
    شهریور 1388
    چرت توی پرت نگاه نکن
    سایت انتخاب واحد دانشگاه سما
    کرم سفت کننده کمر و سینه و با سن
    اینترنت رایگان و پولی استفاده با حال
    ارشیو اهنگ
    mp3
    فیلم
    ریجستری
    اس ام اس
    خوش امدید
    نرم افزارهای جدید
    adobe معروف به فتوشاپ 11
    عکس از کروبی,میر حسین موسوی ,خاتمی , هاشمی رفسنجانی , احمدینژاد
    دانلود نرم افزار حسابداری و کاربردی
    office 2007
    اموزش های گام به گام,یادگیری نرم افزار کامپیوتر http سی اس اس ,
    نرم افزار های به روز برای کامپوتر و desktop
    لینک های جذاب
    بازیابی اطلاعات پاک شدRecover my file88
    نرم افزار برای طراحان وب
    صدای استاد شکیبایی
    عکس های خفن اما جالب جومونگ و سوسانو بازیگران ایران
    دانلود اهنگ
    همه چی برای گوشی ,نرم افزار .تم ,اهنگ,هک
    جزوات درسی
    بهترین لینک و عکسها
    یاهو مسنجر بدون محدودیت +هک yahoo +نرم افزار
    نرم افزار بانک پارسیان
    درست کردن لیست سیاه و ترفند گوشی
    اتصال به اینترنت با ایرانسل و کامپوتر
    طالع بینی و با گوشی
    نرم افزار جاوا +lg+nokia+samsung+glx+motorola
    تبدیل موبایل به وبکم
    طرز فیلم گرفتن صدا و سیما از زنان بد حجاب
    اشتراک
     
    طراح قالب
    www.ParsiBlog.com